Zaloguj  |  Zarejestruj  |  Pomoc
e-sklep odkurzaczy centralnych nr 1 w Polsce
Infolinia: 607 44 55 55
Twój koszyk: 0 produktów - 0 PLN

Bezpieczeństwo

Czy moje dane są bezpieczne?

TAK
Wiemy jak ważna jest ochrona Twoich danych osobowych. Dlatego są one należycie zabezpieczone. Dostęp do danych mają wyłącznie pracownicy firmy EUROPOL. Gromadzone przez nas adresy kont mailowych wykorzystywane są jedynie do komunikacji między Tobą a sklepem, oraz do wysyłania periodycznych newsletterów. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać napisz maila na adres europol@beam.com.pl

 

Jaka jest gwarancja ceny?


Cena, która widnieje przy produkcie  w momencie składania zamówienia jest ceną obowiązującą do momentu zakończenia jego realizacji (nawet jeśli w czasie oczekiwania na towar ulegnie zmianie). Wszystkie ceny podane na  stronie są cenami brutto.
 

Sposób płatności

W zależności od sposobu wysyłki, wartości zamówienia i własnych preferencji możesz wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności:

- przedpłata na konto - wpłaty należy dokonać na numer konta: 92 1020 1013 0000 0102 0003 5345, w tytule wpisując swój indywidualny numer zamówienia, który otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Ta forma płatności nie jest obciążona żadną opłatą dodatkową. Zamówienie wysyłamy dzień po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
- płatność za pobraniem - pieniądze za zamówienie należy przekazać kurierowi w momencie dostawy przesyłki.
- płatność w systemie ratalnym - sprzedaż w systemie ratalnym odbywa się za pośrednictwem Santander Consumer Bank S.A.
- płatność gotówką w siedzibie firmy - dotyczy odbiorów w naszej firmie przy ul. Bartyckiej 26 w Warszawie.

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?


Jeżeli wybrane produkty są dostępne wysyłamy je w przeciągu 1-2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - o czym zostaniesz niezwłocznie poinformowany. Dokładamy wszelkich starań aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom.
 

Zakupy ratalne


Sprzedaż ratalna w naszym sklepie obsługiwana jest przez Santander Consumer Bank S.A. Kredyt jest udzielany na całkowity koszt zamówienia, łącznie z ewentualnym kosztem transportu.
Podczas składania zamówienia należy zaznaczyć formę płatności - "Zakup na raty " Po prawidłowym wypełnieniu formularza zakupowego oraz kliknięciu "Złóż zamówienie" zostaniesz przekierowany na bezpieczną stronę Santander, na której wypełnia się wniosek kredytowy. Teraz następuje wstępna weryfikacja złożonego wniosku. W przypadku odpowiedzi pozytywnej otrzymujesz e-mail z umową kredytową, którą należy wydrukować, podpisać i odesłać wraz z wymaganymi dokumentami (oświadczenie o zarobkach, kserokopia dowodu osobistego) do siedziby banku.
Pracownicy Santander Consumer Bank S.A.  po otrzymaniu dokumentów przeprowadzają ostateczną weryfikację wniosku kredytowego. Przyznanie kredytu ratalnego oznacza rozpoczęcie realizacji zamówienia. Spłata kredytu odbywa się po odbiorze towaru.

Gwarancja na sprzęt


Wszystkie sprzedawane przez nas produkty posiadają pełną gwarancję producenta, obowiązującą na ternie całej Polski oraz Unii Europejskiej. Należy pamiętać, że gwarancja obowiązuje tylko i wyłącznie z dokumentem zakupu. Do każdego sprzedawanego produktu dołączamy fakturę .
 

Dealer nr 1 w Polsce